Regulator de Turatie Maverick FLX10-3S80 Flux ESC
Regulator de Turatie Maverick...
Regulator de Turatie Maverick FLX10-3S80 Flux ESC

Regulator de Turatie Maverick FLX10-3S80 Flux ESC

MV150238
Stoc epuizat
399,00 lei
cu TVA

Regulator de Turatie Maverick FLX10-3S80 Flux ESC

 

FLX10-3S80 Flux ESC este potrivirea perfectă pentru motorul fără perii MM-3660-BL 3300KV la scară 1/10 - este capabil să pompeze până la 80 de amperi de putere către motor pentru cascadorii uimitoare, viteze maxime colosale și rotirea roților. actiune laterala!

Protecția completă impermeabilă înseamnă că vă puteți duce camionul echipat cu FLX10-3S80 ESC într-un teritoriu care ar speria alți șoferi: bălți, noroi și multe altele! Un ventilator mare se află deasupra carcasei în interiorul unei huse de protecție pentru a menține lucrurile răcoroase atunci când vremea este caldă și ați condus greu.

Specificatii tehnice:
Tensiune de intrare: 2-3S LiPo
Curent continuu: 80A
Curent de explozie: 540A
Limita motorului: 2S LiPo <600KV, 3S <400KV
BEC: 6V comutare BEC, 2A curent continuu
Conector baterie: T-Plug
Conector motor: Bullet de 4,0 mm
Dimensiuni: 50,5x56,2x35,4m (W/ventilator)
Aplicație: 1/10 Buggy/Monster Truck

Motorul FLX10-3S80 ESC și MM-3660-BL 3300KV necesită baterii foarte puternice pentru a profita la maximum de ele - vă rugăm să asigurați-vă că utilizați combinația potrivită! HPI recomandă cu căldură utilizarea bateriilor LiPo de înaltă calitate. Utilizarea bateriilor cu rating scăzut sau utilizarea bateriilor LiPo de calitate inferioară poate cauza deteriorarea bateriilor și/sau controlului vitezei. Utilizarea bateriilor sub valorile specificate poate anula garanția regulatorului de viteză și/sau a bateriilor.

NOTĂ: Înainte de a conduce pe condiții umede, asigurați-vă că alte componente electronice montate pe vehicul sunt sigure de utilizat (marcate ca rezistente la apă sau impermeabile) sau că sunt complet închise și protejate de apă și umiditate (cum ar fi un receptor sigilat). /carcasa bateriei). Ventilatoarele montate pe regulatoarele de viteză nu sunt rezistente la apă - vă recomandăm să deconectați ventilatorul de la ESC înainte de a conduce în condiții umede și să-l lăsați să se usuce complet înainte de a reconecta alimentarea ventilatorului. Lubrifiați piesele metalice expuse ale trenului de transmisie, cum ar fi rulmenții, transmisiile și arborii diferenți înainte de a conduce în condiții umede. Motoarele nu sunt destinate utilizării în scufundare și pot fi deteriorate dacă sunt folosite atunci când sunt sub apă. După ce conduceți în condiții umede, asigurați-vă că clătiți murdăria și orice lichide corozive, cum ar fi apa sărată, cu apă plată și relubrifiați piesele metalice ale transmisiei.

Nu sunt recenzii
Produs adaugat in lista de favorite
Produs adaugat la comparat.

Aflati cum folosim cookie-uri citind "Politica de Coookies". Prin utilizarea site-ului, recunoasteti ca ati citit si intelegeti si "Politica de Confidentialitate GDPR" si "Termeni si Conditii".