FLX10-4S120 Flux ESC este potrivirea perfectă pentru motorul fără perii FLX10-3674-2250KV la scară 1/10 - este capabil să gestioneze până la 4S LiPo și să pompeze până la 120 de amperi de putere către motor pentru cascadorii uimitoare, viteze maxime colosale, și acțiune laterală care învârte roata!
Protecția completă impermeabilă înseamnă că puteți duce camionul echipat cu FLX10-4S120 ESC într-un teritoriu care ar speria alți șoferi: bălți, noroi și multe altele! Un ventilator mare se află deasupra carcasei în interiorul unei huse de protecție pentru a menține lucrurile răcoroase atunci când vremea este caldă și ați condus greu. În cele din urmă, un buton electronic sigilat de pornire/oprire cu un cablu lung vă permite să puneți butonul aproape oriunde doriți pe mașină sau camion.
Specificatii tehnice:
Tensiune de intrare: 2-4S LiPo
Curent continuu: 120A
Curent de explozie: 830A
Limita motorului: 2S LiPo <6000KV, 3S <4000KV, 4S <3000KV
BEC: 6V/7.4V comutare BEC, 4A curent continuu
Conector baterie: T-Plug
Conector motor: Bullet de 4,0 mm
Dimensiuni: 49 x 39,5 x 347 mm (cu ventilator)
Greutate: 105 g
Aplicație: 1/10 Buggy/Monster Truck
Motorul FLX10-4S120 ESC și FLX10-3674-2250KV necesită baterii foarte puternice pentru a profita la maximum de ele - vă rugăm să asigurați-vă că utilizați combinația potrivită! HPI recomandă cu căldură utilizarea bateriilor LiPo de înaltă calitate. Utilizarea bateriilor cu rating scăzut sau utilizarea bateriilor LiPo de calitate inferioară poate cauza deteriorarea bateriilor și/sau controlului vitezei. Utilizarea bateriilor sub valorile specificate poate anula garanția regulatorului de viteză și/sau a bateriilor.
NOTĂ: Înainte de a conduce pe condiții umede, asigurați-vă că alte componente electronice montate pe vehicul sunt sigure de utilizat (marcate ca rezistente la apă sau impermeabile) sau că sunt complet închise și protejate de apă și umiditate (cum ar fi un receptor sigilat). /carcasa bateriei). Ventilatoarele montate pe regulatoarele de viteză nu sunt rezistente la apă - vă recomandăm să deconectați ventilatorul de la ESC înainte de a conduce în condiții umede și să-l lăsați să se usuce complet înainte de a reconecta alimentarea ventilatorului. Lubrifiați piesele metalice expuse ale trenului de transmisie, cum ar fi rulmenții, transmisiile și arborii diferenți înainte de a conduce în condiții umede. Motoarele nu sunt destinate utilizării în scufundare și pot fi deteriorate dacă sunt folosite atunci când sunt sub apă. După ce conduceți în condiții umede, asigurați-vă că clătiți murdăria și orice lichide corozive, cum ar fi apa sărată, cu apă plată și relubrifiați piesele metalice ale transmisiei.