Tamiya Honda VFR750R.
Despre Honda VFR750R
Lansarea de către Honda a lui VFR750R de producție limitată, rutieră, „de curse de lucru” a făcut titluri pe scena motocicletelor în 1987. VFR750R este o contraparte legală a formidabilului curse de anduranță RVF750, care a afișat un potențial remarcabil în campionatele mondiale de anduranță. Această bicicletă urmează conceptul văzut în RVF750, inclusiv utilizarea tehnologiei din era spațială și a componentelor precum titanul, fibră de carbon, kevlar și magneziu. Îmbunătățește bicicletele anterioare cu o marjă largă. VFR750R folosește, de asemenea, un cadru de cutie din aluminiu dublu, Pro-Arm (braț oscilant spate) și o roată spate cu butuc cu blocare centrală. Aceste caracteristici superlative și reputația de curse a RVF l-au făcut un obiect de colecție chiar înainte ca prima unitate să iasă din linia de producție. Motorul V4 cu 16 supape, răcit cu lichid, de 748 cmc, a fost păstrat compact pentru a menține dimensiunile generale ale VFR-ului foarte aproape de actualele curse de Grand Prix de 500 cmc, pentru o suprafață frontală minimă. În plus, această motocicletă se îndepărtează de practica tipică japoneză de producție în masă, folosind o mare cantitate de muncă umană pe fiecare unitate, cum ar fi capacul FRP și parbrizul așezate manual. Honda VFR750R este un pachet puternic și a fost proiectat pentru a fi foarte competitiv pe piste de curse în formă de stoc, totuși să rămână legal pe stradă. Va rămâne o bicicletă de înaltă performanță dezirabilă și evazivă pentru anii următori.