Aceasta este o carcasa de diferential hibrida RPM optionala, pentru modelele Traxxas Slash, Stampede, e-Rustler si Bandit 1/100.
Carcasa de diferential hibrid alaturi de suportii pentru montare spate, pentru modelele Traxxas 2WD, este proiectata sa rezolve o multitudine de probleme cu componentele stock sau aftermarket ale transmisiei acestora.
Carcasa RPM este construita din materiale specifice RPM pentru a oferit o combinatie perfecta intre rezistenta,durabilitate si transfer optim al caldurii.
Suport motor din aluminiu RPM:
Construit in USA din aluminiu de grosime de 3mm , calitate 6061 T6 pentru cea mai inalta rezistenta si calitate
Blocheaza gear meshing-ul pentru a nu mai avea griji cu pinionul si spurul, odata montate si inlatura frica de spururi sau pinioane care explodeaza din cauza ca se deplaseaza din pozitie sau se supraincalzesc in carcasa standard a transmisiei
Ofera transferul optim al caldurii si reduce temperaturile motor, spre deosebire de componenta standard din plastic care izoleaza motorul si retine temperaturile crescute in transmisie
Nu este integrat in suportii de bara spate, ceea ce inseamna ca la impac nu veti indoi suportul motor (cand este folosit cu barile optionale RPM RPM80902 sau RPM80905)
Carcasa de diferential RPM:
Construita din materialele unice RPM BULLETPROOF petnru rezistenta pe viata
Retine suportii standard de montare pentru barile de protectie, suport solid pentru orice bara de protectie sau wheelie bar optionale
Retine designul de capac al transmisie, insa adauga protectie unde multe carcase lasa motoarele complet expuse in caz de impact
RPM a modificat carcasa pentru a elimina gaura imensa din partea inferioara, a designului standard Traxxas protejand acum internele fara sa mai lase mizeria sa intre inauntru.
Ultra silentioasa. Cu aceasta carcasa coplet inchisa, nu vei mai avea cea mai galagioasa masina de pe pista. Toata transmisia va lucra mult mult mai silentios
Designul exterior redesenat, este mult mai fin, mai fluid, asa ca nu va mai retine mizerie si noroi, spre deosebire de carcasa standard
Suporti de transmisie separati fata de carcasa, asa ca nu va mai afecta setupul suspesiei cand vei face mentenanta
Suporti transmisie spate:
Separati de carcasa de transmisie si foarte usor de accesat. Fiecare suport este usor de accesat si usor de demontat fara a da jos transmisia si vice versa. Doar desfaceti 2 suruburi si un hinge pin pentru a demonta bascula sau 6 suruburi pentru a desface transmisiaS
Pachetul include in pachet 2 seturi de suporti – 0° si 3° grade pentru setarile tale preferate