Macheta statica, tip kit, care necesita asamblare, ULTRA REALISTA si complet licentiata, din partea producatorului japonez Tamiya.
Informatii importante:
Macheta necesita asamblarea micro componentelor. Poate necesita lipire autocolante si diverse componente mici.
Macheta NU se furnizeaza vopsita: aceasta este oferita de producator in culoarea alb sau gri in functie de plasticul folosit. Pentru vopsire, este necesara achizitionarea suplimentara de vopsea dedicata.
Material: plastic
Scara 1/24 - aprox. 16-20cm lungime
Descriere si informatii producator:
Despre Subaru Impreza WRC '99
Campionatele Mondiale de Raliuri din 1997 au înregistrat o relaxare a regulilor referitoare la modificarea vehiculelor. Subaru a fost prima echipă care a profitat de marginea liberă, scoțând la iveală Impreza WRC. Acea mașină avea un motor turbo orizontal cu patru cilindri din aluminiu, asociat cu o cutie de viteze montată vertical. Aspectul a plasat cutia de viteze într-o poziție echilibrată în spatele osiei față, sporind manevrabilitatea și contribuind în cele din urmă la un Campionat de producție pentru acel an.
Cea mai mare parte a îmbunătățirilor aduse modelului din 1999 s-au concentrat în jurul motorului și cutiei de viteze. În primul rând a fost adoptarea unui sistem de accelerație controlat electronic. Acest sistem convertește poziția clapetei de accelerație în semnale electronice, mărind răspunsul clapetei de accelerație. Impreza WRC a fost echipat și cu o cutie de viteze semi-automată cu 6 trepte. Acest sistem permite schimbarea bruscă, cum ar fi de la a 6-a la a 1-a viteză. Lucrările continuă și la dezvoltarea unui sistem de amortizoare controlat electronic.
Impreza WRC este condusă de J. Kankkunen, R. Burns și B. Thiry. Kankkunen și Burns au terminat pe locul 1 și, respectiv, pe locul 2 atât la cel de-al 7-lea Raliu Argentinei, cât și la cel de-al 10-lea Raliu al Finlandei. Cel de-al 8-lea Raliu de la Acropole a fost luat și de Burns, pregătind scena unui concurs intens în a doua jumătate a sezonului.