Tamiya Ducati 888 Superbike.
Despre Ducati 888 Superbike Racer
Pe 26 septembrie 1993, un tânăr și inspirator motociclist pe nume Tetsuya Harada adaugă ultimele retușuri mașinii sale pe circuitul de curse Jarama, chiar înainte de ultima rundă a sezonului. Acest lucru l-ar transforma în primul campion mondial al Japoniei din 1977. Cel mai apropiat rival al său, Loris Capirossi, a fost în fruntea clasamentului punctual la această ultimă cursă, dar ghinionul l-a afectat în timpul bătăliei dinamice pentru titlul de 250cc GP2. Deși acesta a fost sezonul de debut al lui Harada pentru World Grand Prix, el a lucrat îndeaproape cu Yamaha în ultimele două sezoane, perfecționând bicicleta TZM de lucru, ceea ce i-a permis să câștige titlul din 1992 All Japan Championship. Yamaha TZ250M din 1993 a folosit un motor cu cilindru dublu în V de 249 cmc, răcit cu lichid, capabil să producă 94 de cai putere. Sistemul său de inducție cu supapă lamelă a carterului a fost combinat cu un sistem de supapă de evacuare controlat electronic. Cutia de viteze extrem de sofisticată cu șase trepte folosea un sistem electronic de schimbare a treptelor de viteză care a eliminat funcționarea ambreiajului și a minimizat solicitările de curse. Această centrală extraordinară a fost montată pe cadrul excepțional de rigid din aluminiu, cu secțiune dublă, care era capabil să ajusteze unghiul capului. Suspensia din spate era, de asemenea, din aluminiu cu secțiune pentru a rezista puterii și tracțiunii enorme. Bicicleta circulă pe roți Marchesini din magneziu turnat, potrivite cu anvelopele radiale Dunlop. Puterea de oprire superbă a fost obținută de sistemele de frânare Brembo față și spate Nissin.