- Nou
Vă prezentăm HPI Racing Venture18 – partenerul dumneavoastră suprem pentru aventură și explorare off-road. La fel ca fratele său mai mare, Venture18 combină un șasiu dur din oțel cu canal C cu o suspensie și o transmisie realiste. În ciuda dimensiunilor sale compacte, acest camion este plin de caracteristici impresionante, inclusiv o nouă transmisie metalică cu 2 trepte, suspensie față și spate cu 4 brațe și arbori de transmisie telescopici universali contrarotativi. Cu amortizoare umplute cu ulei la scară autentică și diferențiale blocate permanent, Venture18 oferă o manevrabilitate de încredere în toate condițiile off-road.
Venture18 marchează, de asemenea, revenirea produselor Toyota cu licență oficială la gama HPI Racing. Caroseria Toyota Hilux SR5 din 1985, realizată cu meticulozitate, are o caroserie din policarbonat fără agrafe și este disponibilă în două opțiuni de culoare izbitoare – un negru lucios și un roșu lucios vibrant, cu un kit de dungi îndrăznețe. Caroseria este prevopsită și are, de asemenea, geamuri transparente, plus accente la scară precum emblemele Toyota, grila față, mânerele ușilor, ștergătoarele, oglinzile funcționale, plus bare de protecție și bare de protecție în stil tubular pentru un nivel impresionant de realism. Setul de lumini LED montat sporește și mai mult autenticitatea, oferind lui Venture18 acel strat suplimentar de detaliu care iese cu adevărat în evidență!
Venture18 este complet Ready-to-Run (RTR) și include un acumulator LiPo de 600 mAh plus un încărcător cu balansare USB convenabil care vă permite să vă încărcați oriunde, puteți duce Venture18 în următoarea aventură și sa experimentați fiorul off-road. Este mai mult decât o jucărie – este un vehicul pentru libertate, distracție și spiritul aventurii.
Pregătiți-vă, mergeți pe poteci și lăsați aventura să înceapă!
SISTEM DE MONTARE A CAROSERIEI CLIPLESS
Spuneți la revedere necazului clemelor tradiționale pentru caroserie! Sistemul de montare a caroseriei fără agrafe, de pe Venture18 oferă o soluție perfectă, sigură și eficientă pentru montarea și îndepărtarea caroseriei. Conceput pentru ușurință in utilizare și construit pentru a dura, acest sistem elimină nevoia de clipuri dezordonate care se pot pierde sau se pot rupe în timpul sesiunilor de ultimă oră. Cu un singur mecanism de blocare prin răsucire și o balama spate, vă veți bucura de acces rapid la șasiu și de schimburi ale bateriei fara efort, făcând experiența dvs. Venture18 mai lină și mai plăcută ca niciodată.
LUMINILE FAȚĂ COMPLET FUNCȚIONALE CU FARURI SI SEMNALIZARI
Venture18, dispune de un set de lumini LED complet funcțional, care poate fi controlat direct de la transmițătorul dvs.!
Venture18 oferă 5 moduri de iluminat distincte , toate ușor de parcurs printr-o simplă apăsare a unui buton de pe transmițător. De la modul zi, la modul amurg până la modul noapte pentru iluminare completă, Venture18 vă oferă acoperire în orice condiție de iluminare.
STOPURI DE FRANA COMPLET FUNCTIONALE CU SEMNALIZARI
Lămpile de frână se aprind automat când frânele sunt folosite, iar luminile de semnalizare pot fi, de asemenea, stinse, aprinse sau în modurile de pericol intermitent.
GLISOARE LATERALE PENTRU STANCI
Barele laterale robuste, cunoscute sub numele de glisoare de piatră sau șine de stâncă, permit lui Venture18 să alunece peste obstacole care sunt puțin prea înalte pentru ca acesta să poată trece complet. Întinzându-se de la orificiile roților din față spre spate, acestea servesc pentru a ajuta la performanța off-road, precum și pentru a proteja CAROSERIA de zgârieturi de la obstacolele de la sol, cum ar fi pietre și rădăcini. Deși se potrivesc perfect pentru caroseria Toyota Hilux SR5 din cutie, ele pot fi reglate în lățime pentru a se potrivi cu alte caroserii scaler.
LINIE DE TRANSMISIE CONTRAROTATIVA
Venture18 dispune de arbori de transmisie central telescopici contrarotativi cu articulații universale la ambele capete pentru o transmisie super lină a puterii către axele față și spate. Acest lucru elimină practic răsucirea sasiului din cauza cuplului atunci când camionul pornește pe pante abrupte!
TRANSMISIE CENTRALA METALICA CU 2 VITEZE ACTIONABILE DIN SERVO SI TELECOMANDA
Venture18 este echipat cu o transmisie cu 2 trepte, acţionată servo, realizată integral din metal, proiectată pentru performanţe şi durabilitate superioare. Prin apăsarea unui comutator de pe transmițător, puteți comuta fără efort între vitezele joase și cele înalte HIGH / LOW, oferindu-vă flexibilitatea de a aborda orice teren cu ușurință.
Low Gear se mândrește cu un raport de transmisie final impresionant de 81,44:1, oferind capacități excepționale de crawling cu viteză mică pentru acele trasee și obstacole înguste, tehnice. Și când aveți nevoie de o explozie de viteză pe o secțiune plată, deschisă - sau doar aveți nevoie de o cantitate sălbatică de putere pentru a urca! - pur și simplu comutați pe High Gear pe transmițător pentru un raport final de transmisie de 20,36:1, oferind o explozie de viteză!
CENTRU DE GREUTATE JOS
Construită cu un design de transmisie integral din metal, linia de transmisie nu este doar incredibil de rezistentă și pregătită pentru motorizare fără perii, dar are și un centru de greutate foarte scăzut. Arborele de transmisie sunt arbori compozit tip glisor, cu articulații universale la fiecare capăt, unde se întâlnesc cu carcasa transmisiei și axa. La axe, pinioane metalice cu 11 dinți și roți dințate cu 28 de dinți (pentru un raport de osie de 2,54:1) se află în interiorul „pumpkinului” sau centrul axelor. Acest lucru ajută la îmbunătățirea stabilității și echilibrului, permițând lui Venture18 să cucerească cu încredere chiar și cele mai dificile linii și obstacole.
SERVO DIRECȚIE MONTAT PE AXIA
Venture18 FLUX dispune de un servo de microdirecție puternic, cu un cuplu ridicat de 1,0 kg. Servoul montat pe axă permite modelului Venture18 să meargă exact unde doriți, cu un control precis al direcției, iar greutatea suplimentară peste axa față ajută camionul să treacă peste obstacole grele!
45 GRADE UNGHI DE VIRARE
Configurația de direcție Venture18 și arborii de transmisie universali din față oferă camionului și un unghi impresionant de virare de 45 de grade din cutie, astfel încât nu trebuie să faceți modificări complicate pentru a obține performanță maximă pe traseu.
Unghiuri de degajare maximizate
Șasiul Venture18 este încărcat cu potențial, ceea ce îl face extrem de versatil pe trasee și pe trasee dificile de alpinism. Capacitatea sa constă în mai mulți factori, inclusiv unghiuri de degajare prietenoase pentru off-road de la punctele de contact ale anvelopelor până la barele de protecție și șasiu, precum și garda la sol bună datorită dimensiunii minime a carcasei de diferenţial.
Unghi de rupere: 55 de grade
Unghi de apropiere: 50,5 grade
Unghi de plecare: 44,8 grade
Unghi maxim de urcare: 57 de grade
Unghi maxim de înclinare: 43 de grade
Articularea axei: 25,5 grade
Garda la sol 28,7 mm
Garda la sol axa 17 mm
SUSPENSIUNE ȘI RULAJ REALISTE
Configurațiile de suspensie ale lui Venture18 îl ajută să conducă excelent pe drum sau off-road – și arată exact ca lucrul real în timpul conducerii! Datorită suspensiei sale, preluată de la mașinile de teren reale, plus poziționarea perfectă a componentelor, cum ar fi servo-ul de direcție, transmisia și electronica, veți putea să vă duceți aventura aproape oriunde!
PUNTI DREPTE
Venture18, la fel ca mașinile clasice de teren, este echipat cu axe drepte atât față, cât și spate, oferind o putere excepțională atunci când aveți cea mai mare nevoie. Aceste osii robuste asigură că fiecare anvelopă funcționează cu 4WD permanent, maximizând aderența și tracțiunea pe orice suprafață.
Cu o articulație impresionantă a axei de 25,5 grade, Venture18 poate cuceri cu ușurință obstacole mari, păstrând toate cele patru roți ferm plantate pe sol.
Amortizoare COILOVER UMPLUTE CU ULEI
Pentru un reglaj maxim de traseu, Venture18 dispune de amortizoare cu capac din aluminiu, umplute cu ulei, amortizoare și arcuri moi care vor face față cu ușurință denivelărilor și coborarilor blânde pe care le întâlnești în timpul conducerii, precum și loviturile mai dure care vin odată cu deplasarea off-road!
Puteți să reglați cursa amortizoarelor camionului dvs. cu diferite uleiuri de amortizor sau să o reglați fin pe rulare cu gulerele din aluminiu filetate, pentru a face ca Venture18 să funcționeze cât mai bine pe traseu.
SRL-706 Controller 3-în-1 ESC/RX/Light
Venture18 este echipat cu un regulator electronic de viteză SRL-706 3-în-1 extrem de versatil, care este dotat cu o gamă completă de ajustări și capabilități. SRL-706 este evaluat la 10 A constant și la un curent de explozie de 50 A și are o mulțime de putere într-o greutate de numai 11 g.
Setarile programabile SRL-706 pot fi controlate direct de la Transmitator! Comutatoarele DIP TF-706 permit modificări, inclusiv, modul de conducere, modul baterie, frână de tragere și inversare servo pentru canalele 5 și 6.
SISTEM RADIO TF-706 2.4GHz
Venture18 vine echipat cu sistemul radio de ultimă oră TF-706, cea mai recentă adăugare in linia de radiocomenzi tip pistol HPI RACING. Acest radio complet, ultra-ușor, cu 6 canale, de 2,4 GHz, este proiectat pentru precizie și control, oferind o reglare completă pentru a se potrivi stilului dvs. de condus. De asemenea, puteți selecta diferitele opțiuni de iluminare pe Venture18, folosind butonul canalului 3 de pe mâner!
Pentru un plus de versatilitate, TF-706 include o opțiune de stick pentru degetul mare, permițând conducerea cu o singură mână - perfect atunci când trebuie să păstrați mâna liberă pentru filmare, fotografii sau chiar o băutură!
Atunci când este asociat cu SRL-706 RX/ESC 3-în-1 și controlerul de lumină de pe modelele periate, TF-706 oferă control de la distanță al setărilor ESC, oferindu-vă și mai multă flexibilitate și precizie în reglarea performanței din mers.
Caracteristici
Camion de teren, asamblat din fabrică și prevopsit, alimentat electric cu 4WD, la scară 1/18
Caroseria Toyota Hilux SR5 cu licență oficială din policarbonat pictată manual
Detalii ale caroseriei pline de caracteristici, inclusiv rollbar, grile, oglinzi laterale funcționale și multe altele
Montare pe corp fără clips
Transmisie servo-acționată cu 2 trepte
Barele de protecție adecvate față și spate
Glisoarele laterale reglabile pentru șine de stâncă ajută camionul să treacă peste obstacole dificile
Șine de șasiu din oțel format C-canal
Arbori de transmisie universali fata
Tren de transmisie din metal pentru durabilitate extremă
Arbori de transmisie universali telescopici la diferentialele fata si spate
Axele au o dimensiune mică „dovleac” a carcasei diferențiale pentru cea mai bună gardă la sol posibilă
Diferențiale blocate pentru o tracțiune superbă în urcare în teren
Butuci hexagonal de 7 mm pentru a se potrivi cu o mare varietate de roți pe șenile disponibile
Turnurile de șoc au mai multe poziții de montare pentru șoc
Rolă de 20 de grade și unghi de virare de 45 de grade
Sistem de suspensie față spate cu 4 brațe
Amortizoare coilover cu capac din aluminiu umplute cu ulei
Corpuri de șoc cu filet reglabil pentru schimbări rapide de înălțime
AMS (Servo montat pe axă)
Anvelope moale S-Compound Rockthorn de 1,2" pentru toate terenurile, cu blocuri groase ale benzii de rulare
Roți Beadlock CS-10 în stil „Steely” de 1,2 inci
Micromotor cu șenile HPI 55T (dimensiune 180)
HPI SRL-706 3-în-1 10A control electronic al vitezei, receptor și controler de lumină
Micro Servo HPI SD-01WR (6,0 V/1 kg/din plastic)
Sistem radio HPI TF-706 2.4GHz cu control prin stick
Include baterie LiPo de 600 mAh 7,4 V și încărcător USB
Necesita doar 4 baterii AA pentru transmițătorul radio
DIMENSIUNI
Lungime: 272 mm
Latime: 127 mm
Înălțime: 125,6 mm cu lumini pentru bară de rulare, (în funcție de alegerea anvelopei și setările suspensiei)
Ampatament: 155,4 mm
GREUTATE
Greutate de alergare: 0,50 kg
Greutate fara baterie: 0,47 kg
CAPACITATE
Unghi de rupere: 55 de grade
Unghi de apropiere: 50,5 grade
Unghi de plecare: 44,8 grade
Unghi maxim de urcare: 57 de grade
Unghi maxim de înclinare: 43 de grade
Articularea axei: 25,5 grade
Garda la sol 28,7 mm
Garda la sol axa 17 mm
ANGRENAJ
Angrenaj transmisie: treaptă joasă - 81,44:1, treaptă înaltă 20,36:1
Angrenare axului: 2,54:1
Pentru a rula acest model mai aveti nevoie de:
Absolut nimic! Tot ceea ce ai nevoie este inclus in pachetul initial.
Toate acestea le gasiti in cadrul magazinului nostru.
Atentie: Acest produs nu este o jucarie, copiii sub 14 ani trebuiesc supravegheati de un adult!
- Motor
- Brushless (fara perii)
- Scara
- 1/18
- Tractiune
- 4WD (integral)
- Clasa
- Trail si Crawling
- Stare initiala
- RTR - Ready to Run - Nu necesita ansamblare
Distractie este tot ceea ce defineste brandul - modelele HPI sunt renumite pentru durabilitate si calitate de top, dar mai ales pentru DISTRACTIE! Produsele HPI sunt folosite de hobbyisti de toate varstele, de la incepatori la entuziasti care au un gust aparte pentru ceva special.
Totul a inceput in 1986: cu o investitie minima si o groaza de munca, Tatsuro Watanabe a pus bazele companiei Hobby Products International in California de Sud. Gama initiala de produse a fost formata din accesorii de masini cum ar fi piese de grafit, roti si motoare.
Motoarele UNO au castigat si un titlu de Campionat Mondial in 1987, demonstrand ca HPI are tot ceea ce trebuie pentru a concura cu "baietii grei".
Acest succes rasunator a permis companiei HPI sa isi creasca gama de produse si in scurt timp sa lanseze primul kit proiectat de ei, Super F1 Formula.
Acesta a fost si momentul cand HPI a angajat doi dintre cei mai influenti designeri de automodele, oameni care au contribuit la creativitatea iesita din comun a proiectelor companiei. De aici, lucrurile s-au miscat foarte repede si doar inspre succesul rasunator al companiei.
Divizia HPI-HB de curse, ofera produse de cel mai inalt nivel de performanta si calitate, dedicate curselor profesionale de modelism sau celor care isi doresc produse de top in colectie.
HPI au facut istorie cu multe produse lansate si recunoscute pe plan mondial:
- Nitro RS4 - a pornit miscarea de pasionati de modele onroad nitro 1/10
- Seria RS4 - unul dintre primele modele avantajoase si pentru hobby si curse
- Micro RS4 - Cu aceasta masina s-a creat clasa 1/18 pe plan mondial
- Baja 5B - O alta abordare a clasei 1/5 benzina - concept de neegalat pana in prezent
- Savage - a redefinit ideea de Monster Truck - cel mai bine vandut model pe plan mondial
- HB Cyclone - IFMAR World Champion touring(2006, Andy Moore, Italy)
- HB D8 - IFMAR World Champion 1/8th buggy (2008, Atsushi Hara, USA)
- The Savage XS - Cel mai rapid Mini Monster Truck din lume
Succesul HPI tube de calitate,inovatie si responsabilitate fata de pasionatii acestui brand.