- La reducere!
- -225,00 lei
Caroserie de camion ușoară și rezistentă
-
Bare de protecție cu unghi mare pentru o gardă la sol sporită
-
Grilă față și hayon din plastic turnat
-
Faruri și stopuri pregătite pentru LED-uri
-
Pasaje de roți și podea complet realizate din compozit de nylon
Accesorii de scară realistă
-
Suport de echipament tip expediție, robust, cu accesorii detaliate
-
Snorkel și oglinzi laterale turnate prin injecție
Sistem de prindere fără cleme (Clipless)
-
Design fără cleme pentru un aspect curat al caroseriei
-
Detaliile caroseriei sunt montate direct pe cadrul intern
Controler electronic de turație (ESC) XL-5™ HV, etanș și reglat pentru trasee
-
Complet rezistent la apă
-
5 profiluri de condus:
-
Sport Mode – mers înainte / frână / mers înapoi
-
Race Mode – mers înainte / frână / fără mers înapoi
-
Training Mode™ – 50% mers înainte / 100% frână / 50% mers înapoi (brevetat)
-
Trail Mode – mers înainte / frână / mers înapoi, cu frână de motor adaptată traseelor
-
Crawl Mode – mers înainte / mers înapoi instant – fără punct mort, cu frână 100% pentru menținerea pe pante
-
-
Configurare rapidă cu un singur buton (Traxxas EZ-Set®)
-
Radiator mare și eficient
-
Suportă tensiuni între 6–7 celule NiMH (7.2–8.4 V) și 2–3s LiPo (7.4–11.1 V)
-
Protecție LVD (Low Voltage Detection) în 2 trepte
Motor Titan® 550
-
Motor puternic Titan 21T cu rotație inversă și ventilator intern pentru răcire
-
Reglaje precise predefinite pentru angajarea angrenajelor
-
Sistem separat de fixare a motorului față de ajustarea angrenajelor
Punte portal
-
Sporește garda la sol
-
Elimină efectul de "torsion twist"
-
Angrenaje din oțel
-
Optimizează geometria punții și reduce efortul asupra arborilor de transmisie
Transmisie și sistem de tracțiune
-
Tracțiune integrală permanentă prin cardan
-
Fuzete robuste de 6 mm
-
Arbori față de transmisie tip CV din oțel
-
Arbori spate întăriți, din oțel
-
Diferențiale față și spate blocate (tip spool)
-
Cutie de transfer cu angrenaje din oțel
Kit de ridicare (Lift Kit) instalat din fabrică
-
Sporește garda la sol cu peste 2.5 cm (1 inch)
-
Menține geometria corectă a direcției
-
Permite montarea roților mari de 2.2"
Sistem Radio TQ™ 2.4 GHz cu 2 canale
-
Transmițător ergonomic, cu antenă internă
-
Receptor micro cu 3 canale Traxxas 6519 și funcție fail-safe
-
Cutie de recepție etanșă cu inel O-ring brevetat – protejează receptorul de umezeală
Șasiu întărit tip scară din oțel
-
Lonjeroane de oțel de 1.5 mm pe toată lungimea
-
Barele de protecție reglabile înainte și înapoi
-
Praguri laterale robuste, ajustabile pe lățime
-
Cleme pentru cabluri integrate în lonjeroane
Compartiment baterie inovator
-
Curea articulată pentru acces rapid la baterie
-
Fără pini de pierdut
-
Compatibil cu baterii de înălțimi diferite
-
Suportă baterii lungi de dimensiune completă
-
Compartiment integrat pentru baterii de scară 1/16 (cu curea opțională)
Transmisie
-
Viteză unică, cu angrenaje din oțel
-
Arbori orizontali dubli
-
Ambreiaj de tip slipper cu plăcuțe duble
-
Se poate scoate ușor pentru întreținere
Direcție
-
Servo digital 2075X cu angrenaje metalice, montat pe șasiu
-
Unghi de virare excelent de 45°
-
Direcție directă (fără servo-saver)
-
Geometrie corectată pentru a elimina efectul de bump steer
Suspensie
-
Față – sistem 3-link cu bară panhard
-
Spate – sistem 4-link în formă de triunghi
-
Capete de bară heavy-duty cu bile goale din oțel
-
Bare din oțel de 5 mm, filet de 4 mm
Amortizoare GTS din aluminiu, extra-lungi
-
Amortizoare coilover cu ulei
-
Carcase lungi din aluminiu pentru cursă extinsă
-
Aluminiu anodizat argintiu
-
Corp filetat cu inel pentru ajustarea gărzii la sol
-
Demping foarte fin, ideal pentru trasee solicitante
-
Capac cu garnitură O-ring și tije cu etanșări duble tip X-ring
Roți și anvelope supradimensionate
-
Roți 2.2” cu 5 spițe și inele beadlock de replică
-
Anvelope Canyon Trail 2.2” premontate, cu spumă reglaj off-road
-
Compus de cauciuc S1 optimizat pentru trasee
-
Hex din oțel de 12 mm
Dotări suplimentare
-
Rulmenți etanșați
-
Șuruburi cu finisaj anti-rugină (Black Oxide)
-
Necesită baterie și încărcător (se vând separat)
Nume model: TRX-4 Sport High Trail Edition
Tip model: Trail / Crawler (off-road, urcări tehnice)
Nivel de experiență necesar: 1 (începător)
Șasiu: Cadru tip scară din oțel
Scară: 1/10
Greutate: 3,20 kg (7,04 lb)
Lungime: 564 mm (22 inch)
Lățime: 270 mm (10,63 inch)
Ecartament față: 270 mm (10,63 inch)
Ecartament spate: 270 mm (10,63 inch)
Înălțime: 275 mm (10,8 inch)
Ampatament: 312 mm (12,28 inch)
Gardă la sol (centrală): 99 mm (4 inch)
Tren de rulare: Tracțiune integrală (4WD) cu ax cardanic
Transmisie: Viteză unică
Tip diferențial: Spool (fără diferențial – blocat)
Pasul roților dințate: 32 pitch
Servomecanism(e): 2075X – digital, cu angrenaje metalice, cu cuplu mare, rezistent la apă
Sistem radio: TQ™ 2.4 GHz, cu 2 canale
Dimensiuni compartiment baterie: 159 mm x 47 mm x 23 mm / 26 mm (înălțime maximă)
Ce ai nevoie:
-
Baterii
TRX-4 este compatibil cu o gamă largă de baterii NiMH (4–7 celule) și LiPo (2s–3s). -
Încărcător
Se recomandă încărcătorul Traxxas EZ-Peak® Live pentru o încărcare rapidă și ușoară (model 2971). -
Baterii AA alcaline
Patru baterii AA alcaline pentru telecomandă.
Traxxas, The Fastest Name in Radio Control® este numele de vânzare numărul unu în vehiculele Ready-To-Race® nitro și radio controlate electric (RC). Traxxas este dedicat gândirii inovatoare și proiectelor distractive care facilitează oricui să înceapă în controlul radio. Produsele Traxxas includ camioane, mașini, bărci cu motor și quadcopters, precum și o linie completă de accesorii pentru o experiență complet personalizată.
Traxxas proiectează și construiește cele mai rapide și mai inovatoare mașini performante controlate radio Ready-To-Race® din lume. Modelele Traxxas sunt complet asamblate cu sisteme radio puternice, bogate în funcții și sunt Ready-To-Drive® în doar câteva minute , inclusiv supercarul Traxxas XO-1 de 100 km / h. Performanța Traxxas, durabilitatea și asistența pentru clienți de talie mondială se reunesc pentru a oferi o experiență premiată controlată radio, concepută să dureze ani de zile