{"id":2526,"date":"2011-08-08T22:59:29","date_gmt":"2011-08-08T20:59:29","guid":{"rendered":"http:\/\/www.hpi-racing.ro\/blog\/?p=2526"},"modified":"2011-08-09T23:07:04","modified_gmt":"2011-08-09T21:07:04","slug":"team-durango-dezvaluie-noul-dex210-2wd-buggy","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.hpi-racing.ro\/blog\/2011\/08\/team-durango-dezvaluie-noul-dex210-2wd-buggy\/","title":{"rendered":"Team Durango dezvaluie DEX210 2WD 1\/10 Electric Buggy"},"content":{"rendered":"
Noua generatie de Buggy 1\/10 electric 2WD a sosit – Team Durango DEX210. Asa cum v-am obisnuit, Team Durango aduce in prim plan in lumea automodelismului o multitudine de inovatii si pe acest model de Buggy 2WD. Multiplele concursuri si campionate castigate de prototipul acestui model, l-au facut cel mai apreciat si asteptat model pentru 2011.<\/strong>
\n
\n\u00b7 Sasiu de aluminiu cu rigidizari laterale din material compozit
\n
\n\u00b7 Suporti telescoape din material compozit
\n
\n\u00b7 Telescoape Big Bore
\n
\n\u00b7 FF (fata) si RR (spate) suspension blocks de aluminiu
\n
\n\u00b7 Accepta acumulatori tip stick sau saddle pack indiferent de configuratia amplasarii motorului: central sau spate
\n
\n\u00b7 O singura caroserie pentru fiecare configuratie de amplasare a motorului (central sau spate)
\n
\n\u00b7 Punte fata \u2013 Suspensie complet reglabila: Ampatament reglabil, axle trail, caster, camber, toe angle
\n
\n\u00b7 Punte spate \u2013 Suspensie complet reglabila: Ampatament reglabil, hub toe angle, camber
\n
\n\u00b7 Ambreaj tip Slipper Clutch cu Dual Pads
\n
\n\u00b7 Rulmenti cu bile supradimensionate si pini tip “Captured CVD ”
\n
\n\u00b7 Diferential pe bile in varianta standard. Diferentialul cu sateliti va fi disponibil in varianta option
\n
\nMasina va fi disponibila spre vanzare incepand cu luna septembrie 2011. Pretul de vanzare pentru acest model in varianta de kit va fi de 945 Ron (tva inclus). Pentru precomenzi va rugam sa ne contactati la info@hpi-racing.ro<\/strong>
\n
\n
\n \n\t\t\t\t
\n \n\t\t\t\t
\n \n\t\t\t\t
\n \n\t\t\t\t