HOT BODIES VICE CAMPIONI MONDIALI IFMAR 1/8 WORLD CHALLENGE

 
   Atsushi Hara a pornit din pole position la IFMAR 2010 1/8 World Championship, si a finalizat cursa cu 2.1 secunde in spatele invingatorului, dupa o cursa intensa timp de o ora cu piloti de top din toate colturile lumii,nereusind sa isi pastreze titlul castigat in 2008 de campion mondial.
   Dupa ce a pornit din pole-position in Semi-Finale cu masina sa, Hot Bodies D8 Hara Edition, Hara a reusit sa scoata cel mai rapid timp din semi finale, fapt care i-a oferit onoarea de a porni in finale din pole position la start.
Un eveniment nefericit pentru celalalt pilot HOT BODIES Jesse Robbers, a rezultat in imposibilitatea acestuia de a porni in finale alaturi de coechipierul Atsushi Hara.
 
   In finala, Hara a condus campionatul de mai multe ori in prima jumatate de ora, D8-ul lui impartind conducerea cu trei concurenti americani. In jumatatea cursei, doi dintre concurentii la titlul de campion mondial au iesit din cursa pentru victorie din cauza unor “Flame-out”.
   Cand o masina ajunge la “flame-out”, motorul se opreste si masina ramane nemiscata pe pista, atunci aceasta trebuie dusa de ridicatori la mecanic, care trebuie sa o porneasca repede din nou. Nu e nevoie sa mai mentionam ca acest lucru dureaza multe secunde si se pierde timp pretios, si efectiv sfarseste cursa pentru victorie a unui pilot.
   A fost o cursa frenetica intre Atsushi Hara si Cody King care s-au luptat efectiv pentru victorie.
Dupa o cursa lunga de 60 de minute cu cei mai rapizi 12 piloti din lume, Cody a trecut linia de finish pe prima pozitie devenind campion mondial cu Atshusi Hara la 2.1 secunde distanta de el.
 
   Hot Bodies D8 a supravietuit uneia dintre cele mai brutale piste de offroad din lume.
Hara a declarat dupa cursa ca este dezamagit ca nu a reusit sa fie primul pilot din lume care reuseste cu succes sa isi protejeze titlul anterior de campion mondial, titlu castigat cu HOT BODIES in 2008, dar a declarat ca se bucura pentru Cody si ca de abia asteapta sa il invinga peste 2 ani in Brazilia.
Cursa s-a rezumat aici doar la greseli, iar Cody a facut mai putine decat Hara.
Hara a folosit Hot Bodies D8 kit cu cauciucuri HOT BODIES MEGABITE in acest concurs.



04

Picture 4 of 8